Известие

Collapse
No announcement yet.

скърцане в стабилизираща щанга EIBACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение


    Можете да видите как надупчих powerflex-а. С нож ме бе шубе и ползвах бургийка. Можеби не трябваше да оставям празни ивици, но това ще го решим на следващо смазване.

    Също така пускам и две снимки на Eibach тампоните, които наистина са доста по-меки. Каналите им са доста дълбоки, но от това полза май няма. Ясно си личи къде са протрити.
    Абе що не сложите по една гресьорка? Веднъж месечно цръцваш малко гресчица и жми градот...

    Ето как е направено при мен на Жипа, скоро ще сложа гресьорки и на биалетките (по 60 стинки парчето са). Естествено под гресьорката е пробит и полиуретановия тампон:

    Volvo XC90 D5 '06
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
    Lancia Ypsilon 1.2 '00



    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

    Comment


    • #32
      Питал съм Тони (щото знам, че той ти го е правил това) и каза, че на наще стаб щанги не може да се направи гресьорка за съжаление
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Питал съм Тони (щото знам, че той ти го е правил това) и каза, че на наще стаб щанги не може да се направи гресьорка за съжаление
        Стабилките на 156 не се прегресират кой знае колко трудно, вдига се например лява гума, навива се волана нанякъде докрай за по добър достъп, с гидоре 13 се развиват малко от двата болта държащи черупките на тампона, и се появява процеп между щангата и тампона който е между 1-3 мм, и с спринцовка с дебела игла може да се мацне достатъчно грес - не отнема повече от 15 мин на страна......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          ...аз понеже ми се наложи да махна айбахските...
          Какво наложи тяхното махане?


          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          ...все се каня да видя може ли да се измисли нещо по тая черупка и натиска да е "успореден" на стабилизиращата щанга.....
          Щото ако натиска е най - вече в центъра на тампона, към краищата му натиска е по малък, и греста се "изплъзва" към крайщата му...
          Ако измислиш нещо работещо - сподели.
          Аз си мислех следното. Протритото място е точно това, което контактува без достатъчно грес. Именно там трябва да се надупчи по-нагъсто за да задържа повече. А отстрани да остане по-плътно да не може греста да изкочи.


          Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
          Абе що не сложите по една гресьорка?
          Достъпа за гресиране през тази гресьорка не си го представям. На снимката на джипа е много сгодно, но в горната част на магарето е направо невъзможно. По ми харесва описания метод със спринцовката. Въпросът е да се докара състояние в което гресирането ще се прави поне веднъж на 6 месеца.
          Last edited by CTOMAHATA; d.m.y г., 00:25. Основание: правописна грешка :)
          sigpic 156SW 1.9JTD 16V

          Comment


          • #35
            Според мен търси драмата точно в това претриване на едно място, което е показал ферариста - с каквото и да го смажеш ако ситуацията е такава, каквато изглежда, все смазката ще избяга и ще отиде към края, където няма такова триене като на износеното място... А дали това е от елипса на втулката или пък тампона просто е бил леко по-дебел там..? Според мен покарай още малко пауърфлекса и разглоби профилактично да видиш дали и той е почнал да се търка там и ако да, мисли нещо за тая втулка...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
              Какво наложи тяхното махане?
              Понеже максимума който правим е 24мм, исках да видя дали с едно елементарно разпробиване на 26мм, може да се получат нещата......затва ги махнах айбахските, и сложих наши, експериментална гледна точка......понеже досега не ми се е налагало да свалям стабилката не съм ги гледал на какъв хал са......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #37
                Седмица по-късно и PowerFlex-а се разскърца Оставих я пак.

                Румен: "Освен смазването ти сложих черупки на тампони от 156."
                Аз: "Ъъъ? Че тя си е 156?"
                Румен: "Да но черупките ти явно са от нещо друго. Различни са. По-малки са и преплескваха тампона."

                1500км по-късно не се чува никакво поскръцване. Най-накрая тишина и блаженство.
                sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
                  Седмица по-късно и PowerFlex-а се разскърца Оставих я пак.

                  Румен: "Освен смазването ти сложих черупки на тампони от 156."
                  Аз: "Ъъъ? Че тя си е 156?"
                  Румен: "Да но черупките ти явно са от нещо друго. Различни са. По-малки са и преплескваха тампона."

                  1500км по-късно не се чува никакво поскръцване. Най-накрая тишина и блаженство.
                  Колега как е няколко месеца по-късно, има ли скърцане? Странна работа, но при мен полиуретанови тампони се разбиха за 10к км на сток щангата, та се замислям за една айбах, но това прискърцване мен ме изкарва от равновесие. Някой да е успял да модифицира нормални тампони за щанга айбах?
                  Alfa Romeo 155 1.8TS
                  Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                  Comment


                  • #39
                    24 милиметрови, припилени равномерно на 26мм.......тва при положение че не вземеш нова щанга, тя идва с тампоните.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      тва при положение че не вземеш нова щанга, тя идва с тампоните.....
                      Идва, но с полиуретанови, а аз искам да сложа обикновени.
                      Alfa Romeo 155 1.8TS
                      Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                      Comment


                      • #41
                        Вече половин година и над 10 хиляди километра всичко откъм щангата е тихо.

                        Eibach щангата си има 26mm тампони в комплекта. Power flex също произвеждат такива (сега съм с тях). Но както пише Ферариста 24mm също стават.

                        А това че твоите тампони са се разбили може да се дължи на износена щанга, така че има смисъл от смяната.

                        ПП
                        Не разбирам защо ще искаш да и слагаш обикновенни?
                        sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
                          .......
                          ПП
                          Не разбирам защо ще искаш да и слагаш обикновенни?
                          За по-мекичко и най-вече - тихичко. Полиуретанът е твърд и предава вибрации
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            За по-мекичко и най-вече - тихичко. Полиуретанът е твърд и предава вибрации
                            според теб 26мм щанга "аибах" със каучукови тампони ще е по комфортна и ще придаде по малко вибраций отколкото 22мм стокова щанга със полиуретан ТАКА ЛИ ??? не говорим за скърцане а за комфорт и вибрации нали?
                            146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                            145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                              според теб 26мм щанга "аибах" със каучукови тампони ще е по комфортна и ще придаде по малко вибраций отколкото 22мм стокова щанга със полиуретан ТАКА ЛИ ??? не говорим за скърцане а за комфорт и вибрации нали?
                              Ами гумата е мека и по-малко предава вибрации. Полиуретанът е твърд и е за по-голяма стабилност (за мен е малко спорно това де) и дълготрайност
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                                според теб 26мм щанга "аибах" със каучукови тампони ...
                                Ей това е вица на деня Именно за това питам защо му е на човек да купи Eibach и да си сложи гумени тампони.

                                За да разсея градските митове и легенди и да спестя един излишен чат и в тази тема искам да ви кажа, че: Тампоните в комплекта на Айбах е от доста мек полеоретан. По-мек дори от каучуков тампон. Има три доста дълбоки канала за задържане на грес.

                                При мен скърцането идваше от по-малки черупки и преплекване на тампона в следствие на което оставаше без грес за по-малко от седмица. След монтажа на правилните черупки всичко си дойде на мястото.

                                Не агитирам никой. Полеоретана изисква поддръжка. Знам че моята също трябва да се смаже профилактично на пролет, но този път ще го направя по лесния начин със спринцофка и леко разтваряне (Феро го бе описал някъде).
                                sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                                Comment

                                Working...
                                X